روز پدر در سال 2016
نوشته شده توسط : auto

برای بسیاری از ما ، این پدران ما هستند که برای اولین بار به ما دوچرخه سواری یاد دادند و یا برای اولین بار ما را با خودرو ، کامیون ، و یا هرچیز دیگری که چرخ داشته باشد آشنا کردند و رانندگی با آن ها را به ما آموختند.

روز پدر بهترین فرصت برای هر کسی است تا بتواند از کسانی تشکر کند که برای اولین بار آن ها را با چیزهایی که دوست داشتند و به آن علاقه داشتند آشنا کردند و به چگونگی انتقال دانش و این علاقه مندی به نسل های دیگر فکر کنند.

اما اجازه دهید این روز را فقط به پدران خود تبریک نگوییم بلکه کسانی هم وجود دارند که اغلب در زندگی ما تاثیر زیادی داشتند کسانی که ما را تشویق کرده اند، آچاری به ما قرض داده اند و  در طول مسیر زندگی ما را همراهی کرده اند.

چنین ادم هایی را چگونه می توانید توصیف کنید؟ در زیر تمام مواردی که یک چنین پدرهای خوبی را توصیف می کند آورده شده است:

1. به شما موتور اتومبیل را نشان می دهد و معنی آن را به شما می آموزد ( قبول دارید رانندگی با اتومبیل شبیه رانندگی در مسیر زندگی است )

2. به شما ابزار برای رانندگی قرض می دهد. ( ابزارهایی که پدرها برای زندگی به شما قرض می دهند چه چیزهایی هستند ؟)

3. در رانندگی با شما مچ می اندازد . ( مچ انداختن پدران با شما در زندگی را کجاها تجربه کرده اید ؟ پدر ها چه چیزی از زندگی را با مچ انداختن به شما یاد داده اند ؟ )

4. در مورد آخرین اتفاقی که در رانندگی برای شما افتاده است با شما صحبت می کنند ؟ ( نزدیک ترین اتفاقی که در زندگی برای شما افتاده است و می خواهید برای یک نفر بگویید چه چیزی است ؟ آیا دوست دارید به پدر خود بگویید ؟ شاید مثل همیشه راه حلی داشته باشد )

5. به شما یاد می دهد چگونه با اتومبیل از دست انداز ها عبور کنید . ( یاد می دهد دست اندازهای زندگی را با چه سرعتی ، با چه دقتی و با چه منشی رد کنید )

6. یاد می دهد وقتی خسته اید توقف کنید ، استراحت کنید ، دوباره شروع کنید. ( خیلی به زندگی نزدیک است ؟ این طور نیست ؟ )

7. ساعت ها رانندگی می کند تا شما را پیدا کند . 

پدر ، اتومبیل و فرزند شبیه پدر ، زندگی و فرزند است.

آیا چنین فردی در زندگی خود دارید؟ ممکن است پدر استعاره از پدر واقعی شما باشد ، ممکن است عموی شما باشد، ممکن است کسی باشد که برای لحظه ای در خیابان با شما صحبت کرده است و یا هر شخص دیگری. 

اگر چنین فردی در زندگی دارید ثروتمندید

آیا می توانید روزی برای شخصی چنین آدمی باشید؟

عظیم خودرو فروش خودرو ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کرج عظیم خودرو فروش خودرو ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کرج عظیم خودرو فروش خودرو ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کرج

فروش اعتباری خودروهای 2016 عظیم خودرو

عظیم خودرو سانتافه آی ایکس 45  ، عظیم خودرو اپتیما فول ، عظیم خودرو اسپرتیج فول ، عظیم خودرو اسپرتیج فول ، عظیم خودرو سراتو ، عظیم خودرو لکسوس ، عظیم خودرو هیوندا ، عظیم خودرو تویوتا

عظیم خودرو کارگر شمالی ، عظیم خودرو کرج ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 9

عظیم خودرو کیلومتر 8 اداره تحویل ، عظیم خودرو کرج سایپا

 

 

 





:: برچسب‌ها: عظیم خودرو کارگر شمالی ، عظیم خودرو کرج ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 9 ،عظیم خودرو کیلومتر 8 اداره تحویل ، عظیم خودرو کرج سایپا ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: